Friday, 23 December 2011

Luahan Hati Seorang Kawan

Assalamualaikum n selamat malam semua.. Mlm niy Myrah nk buat entry psal sahabat.. Myrah xpndai nk wat ayat cm dlm novel.. tp, niy jer yg Myrah mmpu.. sinopsis psal entri ni ialah untungnya sahabat dapat mendengar segala luahan sorang sahabt soram lagi..*ciyes* Myrah ckap, untung gler2 tau if kter dpt dgr luahan hati soram shbat..

Mlm tdi Myrah ade chatting kt 'Facebook' ngn kwn 1skola tyme SKTM 2 dulu.. dye luahkan ape yg dye rase.. dye ckap dy rndu kwn2 dye dulu.. dye prlukn kwn2 yg dulu.. sama mcm Myrah, Myrah xmau kwn skunk.. dyorang sumer ego thap dewa.. dyorang juz kwn dgn org yg cntik jer.. yer la kan, Myrah xcntik pn.. tp, Myrah still bersyukur dgn ape yg ade sbab Myrah perasan cantik.. tak salahkan? (:

First, Myrah nk ckp yg Myrah rndu dye.. Myrah rndu nk jumpa dye.. even dy xsama mcm Myrah.. tp, Myrah fham situasi dy skunk.. n Myrah fkir ape yg dye rse skunk niy, sama mcm Myrah rse skunk ni.. act, kwn2 Myrah dis year hrapkn jer sporting.. tp, bersosial lbeh.. Myrah ni xder lha baik sgt, tp bler dh thap dewa dyorang still xberubah Myrah naik cuak dowh.. Myrah hanya b'kwn dgn org yg baik2 jer such as Aishah, Jamia, Siti, Izzah, Syukriah, Thirah, Mae n Mira.. tu jer yg Myrah snggup b'kwn.. yg len.. fuh! Myrah xberapa nak suke..

Oke, dikesempatan niy.. Tuhan bgi masa kt Myrah untuk gtaw kt korang yg "Sahabat lebih Istimewa Daripada Kekasih".. selalu bler Myrah engt kata2 tu, Myrah rase kekasih xb'guna dlm idop.. huhu Oke lha.. Myrah nk tunjuk ckit luahan hati seorang kwn Myrah.. #Myrah rndu dye gler2.. sore dye, gelak tawa dye.. fuhh! rndu kt awk lah syg#


korang boleh tekan picture tu untuk baca dgn lebih jelas.. oke lah.. stkt niy dulu untuk hri ni.. lurve u,kwn!!! n gud nite untuk sumer.. 

Khas buat SAHABAT yang sentiasa di'ingatan :: Siti Nur Ain Najiha

:: Suka? -LIKE- Rajin? -KOMEN- ::

No comments:

Post a Comment